CTC Moyson klaar voor een digitale toekomst dankzij Callista 


Luister naar het verhaal van CTC Moyson. Callista implementeerde Odoo bij CTC Moyson om hun operationele procesuitvoering van Ground Service Equipment op de luchthavens te optimaliseren. 

Interesse in een gesprek?

"Al jaren staan wij garant voor betrouwbaarheid en kwaliteit, maar onze groei bracht ook nieuwe uitdagingen met zich mee. Het gebruik van verouderde systemen leidde tot inefficiënties in onze werkprocessen en dus zochten we een partner in onze digitale transformatie."

"Dankzij Callista hebben we onze werkprocessen radicaal getransformeerd. Onze 85 servicemedewerkers kunnen nu veel efficiënter werken met toegang tot planning en werkbonnen vanuit elke locatie. Dit betekent snellere reactietijden, beter georganiseerd onderhoud en een algehele verbetering in de servicekwaliteit." 




​Waarvoor werd Odoo gebruikt in dit project? 
- Het beheer van 1400 machines 
- Het automatisch inplannen van keuringen en onderhoud 
- Administratieve vereenvoudiging van herstellingsopdrachten 
- Real-time verbruik van spare parts en actieve stock opvolging 
- Rapportage van financiële en operationele prestaties 
- Ontwikkeling van een klantenportaal met real-time connectie op de werkvloer