Services

Naast het opvolgen van projecten, bestaat bij dienstverleners een sterke behoefte naar aanvullende tools in kader van hun HR beleid .

Graag meer weten?

Interesse in een

Odoo demonstratie?

 
 

Als dienstverlener weten wij als geen ander dat het succes van een project valt en staat met een doelgerichte aanpak en gestructureerde manier van werken.

Ongeacht of een project wordt afgehandeld op gepresteerde uren of volgens een vaste prijs principe, Odoo biedt de mogelijkheid om op ieder ogenblik, de marge, progressie en voortgang van projecten te kunnen opvolgen. Dit biedt projectmanagers de kans om overzicht te houden en enkel in te zoomen op details die van kritiek belang zijn.

Klanten hebben daarnaast ook de mogelijkheid om de projectvoortgang te volgen vanuit een eigen klanten portaal. De inhoud is minder uitgebreid dan de project managers maar het geeft een mooi beeld van de lopende zaken. Verder kan de klant ook online ondersteuning vragen in de vorm van support tickets die vanuit de Helpdesk module worden beantwoord.

Naast projectbeheer en klantenservice, biedt Odoo ondersteuning aan het HR beleid met allerhande modules, gaande van evaluaties, verlof, documentbeheer, online contracten, wagenpark-, apparaat beheer tot loonstrook verwerking. 

  • Projectbudgetten en planningen beheren
  • Uren registraties van personeel
  • Facturatie binnen en buiten project scope
  • Nacalculaties van projecten
  • Tevredenheidsenquêtes afnemen
  • Evaluaties afnemen
  • Online klanten portaal ter communicatiekanaal
  • Abonnementen en support management
  • Elektronische handtekening toepassen
  • Integratie met sociaal secretariaat zoals Acerta en Securex
  • All-in-one systeem (verkoop, project, personeel, rapportering...)