Meten is weten

Optimaliseer voor een goede opvolging

Callista software voor dienstverlening

Als dienstverlener weten wij als geen ander dat het succes van een project valt en staat met een doelgerichte aanpak en gestructureerde manier van werken.

Verlies je te veel tijd met het opmaken van offertes? Ontbreekt het beeld van de projecstatus? Of is het winstresultaat slechts een gevoelsmatige inschatting? Deze problematiek lossen wij op door een gestructureerde methode toe te passen.

Het opmaken van een offerte gaat gepaard met een calculatiesheet gebaseerd op een vaste samenstelling. Rapportering uit voorgaande projecten in het systeem toont aan waar de marges belangrijk zijn.

Je klant heeft de mogelijkheid om de projectvoortgang te volgen vanuit zijn klantenportaal en kan online ondersteuning vragen in de vorm van support tickets. Dergelijke aanpak zorgt voor een transparante communicatie wat klanten op prijs stellen en een lange termijn samenwerking bevordert.

  • Projectbudgetten en planningen beheren
  • Urenregistraties van personeel
  • Facturatie binnen en buiten project scope
  • Nacalculaties van projecten
  • Klanttevredenheidsenquêtes afnemen
  • Online klantenportaal ter communicatiekanaal
  • Abonnementen en support management
  • Elektronische handtekening toepassen
  • Voorcalculatie van offertes op basis van samengestelde sets
  • All-in-one systeem (verkoop, project, personeel, rapportering...)

Onze referenties