Business analist Odoo (m/v)

Iets voor jou?   Neem contact op

KMO bedrijven beseffen dat zij aan de hand van digitalisatie verschil kunnen maken ten opzichte van hun concurrenten.

Die KMO's die IT zien als een totale differentiatie en groei binnen de sector zijn onze klanten.

Callista fungeert als rechterhand en partner in dit proces. Met een jong en gedreven team uit Kalmthout ontwikkelen wij de business logica die deze bedrijven nodig hebben.

Jouw uitdaging

  1. Als business analist vertaal je de bedrijfsprocessen van een bedrijf of organisatie naar inzetbare oplossingen. Concreet breng je de strategie, aanpak en risico’s in kaart om aan de eisen en wensen van de klant te voldoen. Deze vertaalslag gaat gepaard met tal van analysegesprekken met management en bedrijfsafdelingen, het resultaat wordt verwerkt in het opmaken van workflows en een begrijpbaar analyseverslag dat de basis legt voor implementeerbare software oplossingen zoals Odoo. Een van de grootste uitdagingen van een business analist is een theoretische, complexe materie te vertalen naar praktisch, haalbare oplossingen en die vertaalslag begrijpelijk uitleggen. Kortom, een analytisch genie die ook communicatief superheld kan zijn.

Profiel

  • Bij voorkeur beschik je over een hogere opleiding (bachelor/master TEW, Handelsingenieur, ICT, ... ) of gelijkwaardig door ervaring. 


  • Je bent analytisch sterk, accuraat, probleemoplossend en resultaatgericht ingesteld.


  • Gestructureerd, plan -en procesmatig werken kun je naadloos combineren met de nodige creativiteit. Je bent handig in dit om te zetten in begrijpbare taal.


  • Je hebt strategisch inzicht om een bedrijf in een bepaalde richting te kunnen sturen.                                  

  • Daarenboven ben je gepassioneerd door innovatieve toepassingen, leergierig ingesteld en heb je een brede blik op business noden.


  • Jouw proactieve communicatie skills en tactvolle diplomatie leiden je naar de juiste antwoorden en oplossingen. 

Het aanbod

  1. Je komt terecht in een hecht team waar er voor elkaar wordt ingesprongen, maar ook ieder zijn eigen verantwoordelijkheid opneemt. Binnen dit dynamisch en groeiend bedrijf zijn er korte communicatielijnen en wordt jouw mening sterk gewaardeerd. Je krijgt de kans om een boeiende functie op te nemen in een sterk ondernemend bedrijf met mogelijkheden om op termijn mee te kunnen doorgroeien. In ruil voor je inzet en resultaten, krijg je een degelijk salaris met bedrijfswagen, tankkaart, 12 ADV dagen en andere extralegale voordelen (o.a. laptop, maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering).

Neem je deze uitdaging aan?

Voor meer informatie kan je tussen 9u en 21u terecht bij Sofie Van Looveren op 0474 92 34 35. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.

Iets voor jou?   Neem contact op